Regret the Error's annual list of media  DEC 12 2007

Regret the Error's annual list of media errors and corrections is one of my favorites...the 2007 installment doesn't disappoint. The corrections in the UK newspapers are awesome:

An article about Lord Lambton ("Lord Louche, sex king of Chiantishire", News Review, January 7) falsely stated that his son Ned (now Lord Durham) and daughter Catherine held a party at Lord Lambton's villa, Cetinale, in 1997, which degenerated into such an orgy that Lord Lambton banned them from Cetinale for years. In fact, Lord Durham does not have a sister called Catherine (that is the name of his former wife), there has not been any orgiastic party of any kind and Lord Lambton did not ban him (or Catherine) from Cetinale at all.

Read more posts on kottke.org about:
best of   best of 2007   journalism   language   lists

this is kottke.org

   Front page
   About + contact
   Site archives

You can follow kottke.org on Twitter, Facebook, Tumblr, Feedly, or RSS.

Ad from The Deck

We Work Remotely

 

Enginehosting

Hosting provided EngineHosting